Regulamin opinii
Polityka opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Ewę Bindę, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MERITUM Ewa Binda, NIP 6381685304, REGON 387848931, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, zamieszczanych w Serwisie, Wizytówce Google oraz w Mediach społecznościowych Właściciela Serwisu.
1. PODSTAWOWE POJĘCIA
- Klient – podmiot, który zakupił Produkty oferowane przez Właściciela Serwisu albo korzystał z nich na warunkach ustalonych z Właścicielem Serwisu (np. bezpłatnie, w zamian za zapis na newsletter).
- Media społecznościowe – konta lub profile prowadzone w portalach społecznościowych, w tym:
a) Instagram – konto w portalu Instagram pod nazwą ewa_binda, dostępne pod adresem https://www.instagram.com/ewa_binda/;
b) Facebook – strona internetowa w portalu Facebook pod nazwą Centrum Korekty, dostępna pod adresem https://www.facebook.com/bindaewa. - Wizytówka Google – strona internetowa w serwisie Google Moja Firma pod nazwą Centrum Korekty, dostępna na kartach wyszukiwarki Google pod adresem https://g.page/r/Ca1mMYwARKGcEBM/review.
- Opinia – wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez Właściciela Serwisu w Serwisie, w Wizytówce Google oraz w Mediach społecznościowych lub pozostawione przez Klientów za pośrednictwem dedykowanych do tego funkcjonalności danego Serwisu.
- Polityka opinii – niniejszy dokument.
- Produkt – każdy towar lub usługa, w tym usługi cyfrowe, treści cyfrowe, prawa i obowiązki wynikające ze stosunków cywilnoprawnych; towar w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Właściciela serwisu i dostępny pod adresami http://centrumkorekty.pl/ oraz https://kursy.centrumkorekty.pl/ i na ich podstronach, w tym w szczególności osobne strony dla poszczególnych Produktów.
- Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., poz. 171, 1206 ze zm.).
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis, Wizytówkę Google lub Media społecznościowe.
- Właściciel Serwisu – Ewa Binda, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą MERITUM Ewa Binda, NIP 6381685304, REGON 387848931, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. Gospodarki.
2. ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII
- Właściciel Serwisu umożliwia Użytkownikom dostęp do Opinii o poszczególnych Produktach.
- W Serwisie, Wizytówce Google oraz w Mediach Społecznościowych publikowane są Opinie pochodzące wyłącznie od Klientów, a więc od osób, które nabyły dane Produkty lub z nich korzystały.
- Właściciel Serwisu zapewnia, aby Opinie publikowane w Serwisie, w Wizytówce Google oraz w Mediach społecznościowych pochodziły wyłącznie od Klientów.
- Właściciel Serwisu nie przewiduje możliwości automatycznego publikowania Opinii w Serwisie.
- Publikowane Opinie nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy Klientem a Właścicielem Serwisu.
3. PROCEDURA WERYFIKACJI OPINII W SERWISIE
- Klient samodzielnie decyduje o tym, czy jego Opinia może zostać opublikowana przez Właściciela Serwisu. Właściciel Serwisu nie publikuje Opinii Klientów, którzy nie wyrazili na to zgody.
- Właściciel Serwisu samodzielnie publikuje Opinie w Serwisie i we własnym zakresie decyduje, czy opublikuje Opinię Klienta, który wyraził na to zgodę.
- Wystawienie Opinii jest możliwe na kilka różnych sposobów:
a) poprzez formularz udostępniany wyłącznie Klientom w ramach danego Produktu (link do formularza jest przekazywany Klientom mailowo albo za pośrednictwem Platformy kursowej);
b) poprzez wiadomość mailową, którą Klient wysyła Właścicielowi Serwisu;
c) poprzez nagranie wideo, na którym występuje Klient. - Przed publikacją w Serwisie wszystkie Opinie są weryfikowane przez Właściciela Serwisu pod kątem zgodności z Polityką opinii.
- Weryfikacja następuje poprzez porównanie danych osoby wystawiającej Opinię z danymi Klientów, którzy faktycznie mieli dostęp do danego Produktu (weryfikacji podlegają: imię, nazwisko, adres e-mail i to, czy dana osoba faktycznie nabyła dany Produkt lub z niego korzystała).
- Jeżeli na podstawie procedury określonej w pkt 5. powyżej Właściciel Serwisu ustali, że Klient, który wydał Opinię, nabył dany Produkt od Właściciela Serwisu albo z niego korzystał, Właściciel Serwisu publikuje Opinię na warunkach określonych w Polityce opinii i po uzyskaniu zgody od Klienta.
- Jeżeli na podstawie procedury określonej w pkt 6. powyżej Właściciel Serwisu będzie miał wątpliwości, czy osoba pozostawiająca Opinię rzeczywiście nabyła Produkt od Właściciela Serwisu albo czy z niego korzystała, Właściciel Serwisu nie opublikuje tej Opinii.
4. PROCEDURA WERYFIKACJI OPINII W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- Właściciel Serwisu samodzielnie publikuje na Instagramie Opinie, które otrzyma od Klientów.
- Przed publikacją na Instagramie wszystkie Opinie są weryfikowane przez Właściciela Serwisu pod kątem zgodności z Polityką opinii.
- Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt 3.4–3.6. stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych na Instagramie.
- Właściciel Serwisu zezwala na wydawanie Opinii na Facebooku zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością.
- Użytkownicy samodzielnie publikują Opinie na Facebooku i Właściciel Serwisu nie może przed ich publikacją zweryfikować, czy Użytkownicy, którzy recenzują lub polecają Produkt na Facebooku, faktycznie go kupili lub z niego korzystali.
- Wszystkie Opinie publikowane na Facebooku są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką opinii niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt 3.4.–3.6. stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych na Facebooku.
- Jeżeli na podstawie procedury, o której mowa w pkt 4.6. powyżej, Właściciel Serwisu nie ustali, że Klient, który wydał Opinię, nabył dany Produkt od Właściciela Serwisu lub używał danego Produktu, Właściciel Serwisu podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem Facebooka z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w serwisie funkcjonalności „Zgłoś post”. Właściciel Serwisu dodaje także komentarz pod Opinią, wskazując, że wydana Opinia nie została wydana przez Klienta, który nabył dany Produkt od Właściciela Serwisu lub używał danego Produktu.
5. PROCEDURA WERYFIKACJI OPINII W WIZYTÓWCE GOOGLE
- Właściciel Serwisu zezwala na wydawanie Opinii w Wizytówce Google zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością.
- Serwis Google nie weryfikuje, czy użytkownicy, którzy recenzują lub polecają Produkt w Wizytówce Google, faktycznie kupili Produkt lub z niego korzystali.
- Użytkownicy samodzielnie publikują Opinie w Wizytówce Google i Właściciel Serwisu nie może przed ich publikacją zweryfikować, czy Użytkownicy, którzy recenzują lub polecają Produkt w Wizytówce Google, faktycznie go kupili lub z niego korzystali.
- Wszystkie Opinie publikowane w Wizytówce Google są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką opinii niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt 3.4.–3.6. stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych w Wizytówce Google.
- Jeżeli na podstawie procedury, o której mowa w pkt 5.4. powyżej, Właściciel Serwisu nie ustali, że Klient, który wydał Opinię, nabył dany Produkt od Właściciela Serwisu albo używał danego Produktu, Właściciel Serwisu podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem Serwisu Google z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w Serwisie funkcjonalności „Zgłoś naruszenie zasad”. Właściciel Serwisu dodaje także komentarz pod Opinią, wskazując, że wydana Opinia nie została wydana przez Klienta, który nabył dany Produkt od Właściciela Serwisu lub używał danego Produktu.
6. MODYFIKACJA I USUWANIE OPINII
Właściciel Serwisu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie możliwość do całkowitego lub częściowego modyfikowania lub usuwania poszczególnych Opinii, nawet po ich opublikowaniu. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy Opinia:
- jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności: jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
- narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności: narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
- jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd, lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów;
- zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
- zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy, robaki komputerowe lub inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie, lub pliki;
- zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
- wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
- wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej;
- dotyczy wycofanego Produktu.
7. REKLAMACJE
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: info@centrumkorekty.pl
- W opisie reklamacji zaleca się podanie informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem. Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia informacji zwrotnej.
- Wszelkie reklamacje rozwiązywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja.
8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Wyłączną odpowiedzialność za Opinie ponoszą Klienci
- Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść Opinii pozostawionych przez Klientów, w tym za szkody oraz roszczenia Użytkownika lub osób trzecich spowodowane zamieszczonymi Opiniami.
- Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć ani wartości osób trzecich.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Właściciel Serwisu dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur weryfikacji publikowanych Opinii, więc Polityka opinii jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby zmieniania.
- Właściciel Serwisu zachęca Użytkowników do regularnego sprawdzania treści niniejszego dokumentu pod kątem jego aktualizacji.
- Najnowsza wersja Polityki opinii obowiązuje od dnia 18 września 2024 r.