Przynajmniej na początku konieczna jest Twoja aktywność: aby wyjść do świata ze swoją ofertą, nawet jeżeli jesteś introwertyczką i nie lubisz mówić o sobie.
Ale to wcale nie oznacza, że musisz robić coś wbrew sobie (np. poświęcać godziny na montowanie rolek, na których stroisz dziwne miny).
Twoim najważniejszym zadaniem nie jest publikowanie codziennych postów w social mediach, ale doprecyzowanie niszy i dotarcie do klientów.
Sprawienie, że będą do Ciebie wracali i polecali Cię swoim znajomym. Żebyś content na social media tworzyła w wolnym czasie, gdy masz na to ochotę, a nie z powodu braku zleceń.
Wiem, że rozpoczęcie działalności freelancerskiej wiąże się z różnymi wyzwaniami, i dlatego również na tym etapie popracujemy nad Twoim nastawieniem.
Z pomocą coachki Emilii Wojciechowskiej pokonasz blokady i dowiesz się, jak odważnie mówić o swojej ofercie i sprzedawać usługi – bez poczucia, że jesteś nachalna i wyskakujesz komuś z lodówki.
Strateżka biznesu Ewa Gadomska da Ci wskazówki dotyczące budowania marki osobistej i podzieli się z Tobą sposobami ustalania i prezentowania cen oraz technikami negocjacji.
Coachka Agnieszka Kowalska pomoże Ci odnaleźć wizję, która będzie stać za Twoim biznesem i motywować Cię do działania.
Dzięki lekcjom przygotowanym przez ekspertkę z zakresu prawa i księgowości Agnieszkę Sołtysiak-Zagożdżon przekonasz się, jakie formy działalności i opodatkowania masz do wyboru i jak założyć firmę (jeżeli będziesz chciała – bo wcale nie jest to konieczne).
Dowiesz się też, gdzie szukać zleceń, na co uważać podczas wyceny swojej pracy i jak przygotować profesjonalną ofertę.
Podpowiem Ci, jak oczarować klientów i sprawić, że będą do Ciebie wracali i Cię polecali.
Przekonasz się, że na początku wcale nie musisz zakładać strony WWW.
Zobaczysz, że nie musisz poświęcać godzin na publikowanie postów na mediach społecznościowych: podpowiem Ci, jak strategicznie wykorzystać te narzędzia – bez zaprzedawania duszy algorytmom.
Twoim celem jest przecież prowadzenie biznesu i zarabianie, a nie zamieszczanie codziennych instastories (chyba że masz na to ochotę).
Przekonasz się, że biznes to nie lot w kosmos, lecz konkretne kroki do wykonania.
Uwaga nr 1. To nie jest kurs robienia stron WWW. To program, po którym wyjdziesz do świata ze swoją ofertą, nawet gdy nie masz strony i portfolio, i skończysz z prokrastynacją. (A jeżeli będziesz gotowa stworzyć własną stronę internetową, podpowiem Ci, gdzie szukać wsparcia).
Uwaga nr 2. To nie jest kurs, w którym udostępnię Ci planner postów na media społecznościowe i powiem, co publikować. W Słownej Agentce skupimy się na Twojej zawodowej pewności siebie i docieraniu do klientów, a nie na tworzeniu grafik w Canvie. (Ale jeżeli po jakimś czasie będziesz chciała rozhulać swój profil na Instagramie czy Facebooku, polecę Ci ekspertki z tej dziedziny).